Powered By Blogger

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

25η Μαρτίου 1821 Λίγα λόγια για την σημερινή μέρα

Δύο άνθρωποι, και τρεις ναύαρχοι είναι τα κυρίαρχα πρόσωπα της Ελληνικής επανάστασης του 1821.
Αλη Πασάς,(Χωρίς καν να το θέλει και να το επιδιώκει είναι ένας από αυτούς που συμβάλλει καθοριστικά στην έναρξη του Ελληνικού εγχειρήματος του 1821)
Κολοκοτρώνης
και οι επικεφαλής των ξένων στόλων στην ναυμαχία στο Ναβαρίνο.

Τον Δεκέμβριο του 1820 ο Σουλτάνος Μαχμούτ ο Β παίρνει μία ΜΟΙΡΑΙΑ απόφαση.
Δίνει εντολή στον στρατιωτικό διοικητή του Μοριά Χουρσίτ Μεχμέτ Πασά να εκστρατεύσει κατά του Αλή Πασά ο οποίος έχει πλήρως αυτονομηθεί από την Πύλη και κάνει τα δικά του σε ένα πλέον αυτόνομο κράτος πού εκτείνεται από την Κεντρική Ρούμελη και φτάνει μέχρι την σημερινή Αλβανία.

Στις 24 Δεκεμβρίου του 1820 ο Χουρσίτ Πασάς ξεκινάει από τον Μοριά με 70.000 στρατό για την Ηπειρο. Η Πελοπόννησος μένει χωρίς ουσιαστικά αξιόμαχα τουρκικά στρατεύματα. Είναι η ιστορική ευκαιρία πού περιμένουν ντόπιοι και Φιλικοί, ευκαιρία πού τους κάνει χωρίς να το θέλει δώρο ο Αλή Πασάς.

1822 Και πάλι ο Σουλτάνος Μαχμούτ ο Β αποφασίζει να στείλει στην Πελοπόννησο τον Δράμαλη Πασά για να καταπνίξει στο αίμα τους κατοίκους του Μοριά πού έχουν αυτονομηθεί πλήρως, κατά τα πρότυπα του Αλή Πασά. Αυτή την φορά δεν είναι ο Χουρσίτ κατά του Αλή Πασά αλλά ο Δράμαλης κατά του Κολοκοτρώνη. Η ιστορία όμως δεν επαναλαμβάνεται. 

Ο Δράμαλης περνάει σχεδόν αντουφέκιστος την Ρούμελη αφού σπέρνει παντού τον όλεθρο και τον πανικό και μπαίνει σίγουρος και αποφασισμένος να τελειώνει και με τον Μοριά, την ίδια ώρα πού και οι κάτοικοι του Μοριά είναι σε πλήρη πανικό.

Εχει όμως μπροστά του να αντιμετωπίσει ένα μεγάλο στρατηγικό μυαλό πού εκτός των άλλων αναλαμβάνει με μία ευρύτατη προπαγάνδα της εποχής να εμψυχώσει τον κόσμο.
Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ιστορικά πιστώνεται την διατήρηση της ελπίδας της Ελληνικής επανάστασης. Αφού εγκλωβίζει τον Δράμαλη με την στρατιωτική τακτική της καμένης και κατεστραμμένης Γης στον Κάμπο του Αργους. Ο Δράμαλης προσπαθεί να ξεγελάσει πώς δήθεν πάει στην Τριπολιτσά. 
Αλλά θέλει να γυρίσει στην Κόρινθο μη περιμένοντας πώς ο Κολοκοτρώνης θα του έχει στήσει καρτέρι στα Δερβενάκια όπου και θα τσακίσει τον περίφημο στρατό του, δίνοντας ανάσες στο Ελληνικό εγχείρημα και κάνοντας τους πρώτους Αγγλους να κάνουν πλέον δεύτερες σκέψεις για πιθανή ίδρυση αυτόνομου κρατιδίου στην  περιοχή. Ο ίδιος ο Κολοκοτρώνης στα απομνημονεύματα του αναφέρει πώς δεν φοβήθηκε ποτέ περισσότερο όσο στην υπόθεση του Δράμαλη αλλά και του Ιμπραήμ ,τότε πού είπε το «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους» συμπληρώνοντας πως ήθελε να κερδίσει χρόνο έτσι ώστε οι Μεγάλες δυνάμεις να εμπλακούν ενεργά την Ελληνική υπόθεση.

Και σε αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο τόσο η στάση και παρουσία του Θ.Κολοκοτρώνη το 1822 με τον Δράμαλη,με τον Ιμπραήμ το 1825-26 και το αντάρτικο που οργάνωσε όσο και δύο άλλα κορυφαία γεγονότα. Η σφαγή στην Χίο και η έξοδος των Μεσολογγιτών. Η Ευρωπαική κοινή γνώμη συγκλονίστηκε και ξεσηκώθηκε για τους «εσταυρωμένους εκεί κάτω» και οι ηγεσίες των Μεγάλων δυνάμεων τάχθηκαν πλέον σαφώς και οριστικά υπέρ της δημιουργίας του αυτόνομου κράτους. Χωρίς όμως σχέδιο εθνικής κατεύθυνσης, απλα αυτόνομου κράτους. Πιθανόν Αρβανίτικου, πιθανόν Ελληνικού, πιθανόν Ελληνο-αρβανίτικου.

Η μάχη στο Ναβαρίνο την 20η Οκτωβρίου του 1827 μέσα σε τέσσερεις ώρες έκρινε τα πάντα. Την εθνική κατεύθυνση στο νέο κράτος έδωσαν αργότερα η Βαυαροί με τον Οθωνα όταν αποφάσισαν να δημιουργήσουν ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΆΤΟΣ προκειμένου να μιλάνε με μία μεριά μόνο. 

Προηγουμένως ο Καποδίστριας ανεπιτυχώς πήγε να εφαρμόσει στην Ελλάδα το Ελβετικό σύστημα των διαφορετικών καντονιών διαφορετικών διαλέκτων, αλλά δολοφονήθηκε.


Την 25η Μαρτίου του 1821 δεν έγινε απολύτως τίποτα.

ΣΤΙΣ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ ΤΟΥ 1821 ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ

ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ.ΟΥΤΕ ΑΓΙΑ ΛΑΥΡΑ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ.

Αποφασίστηκε να γιορτάσουμε αυτήν την μέρα επειδή γίναμε κράτος Ελληνορθόδοξο και Ελληνο-ταλιμπανικό και συνδέσαμε τον ξεσηκωμό με τον Ευαγγελισμό της Παναγίας, όπως συνδέσαμε το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ με τον εθνικό ύμνο και την περιφορά των επιταφίων κάθε Mεγάλη Παρασκευή με στρατιωτικά αγήματα.

Ο ΜΟΙΡΑΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821.

Yπάρχει ένας μοιραίος άνθρωπος στην Ιστορία του 1821. Χωρίς αυτόν η Ελληνική επανάσταση ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΙΓΟΥΡΟ πως δεν θα ξεκινούσε το 1821 και δεν ξέρουμε πότε θα ξεκινούσε, αν τελικά γινόταν ποτέ. Στην Ιστορία τα πράγματα δεν είναι μαύρο άσπρο. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που παίζουν ρόλο. Παράγοντες που είναι έξω και πέρα από τις προθέσεις αυτών που θέλουν να κάνουν κάτι. Υπάρχουν και συμπτώσεις χωρίς τις οποίες δεν θα μπορούσε ούτε ζωή να υπάρξει επι Γής. 

Αυτός ο μοιραίος άνθρωπος ήταν ο Αλή Πασάς. Χωρίς αυτόν δεν θα υπήρχε Ελληνική επανάσταση. Το μεγαλείο της Ιστορίας είναι πως ούτε και ο ίδιος επεδίωκε κάτι τέτοιο και ούτε ήξερε πως ουσιαστικά με την δική του τακτική και συμπεριφορά βοηθάει τους Επαναστάτες της Πελοποννήσου. Αν στην Θέση του Αλή Πασά ήταν κάποιος άλλος, η αν ο Αλή Πασάς δεν έκανε τα δικά του εκεί στην Ηπειρο για να βγάλει εκτός εαυτού τον Σουλτάνο Μαχμούτ τον Β, Ελληνική επανάσταση δεν θα γινόταν, τουλάχιστον το 1821. 

Οι προεπαναστατικές διεργασίες είχαν ξεκινήσει ήδη από τον Γενάρη του 1821.

Ομως:

Νωρίτερα τον Δεκέμβριο του 1820,ο Σουλτάνος Μαχμούτ ο Β, λαμβάνει μία ΜΟΙΡΑΙΑ απόφαση. Με αφορμή την αυτονομιστική συμπεριφορά του Αλή ΠΑΣΑ στην περιοχή του, πού απλωνόταν από την Ρούμελη μέχρι την σημερινή Αλβανία, ο Σουλτάνος δίνει εντολή στον στρατιωτικό διοικητή της Πελοποννήσου, Χουρσίτ Μεχμέτ Πασά, να εκστρατεύσει στην Ηπειρο με 70.000 αξιόμαχο στρατό που έχει έδρα την Πελοπόννησο, προκειμένου να καταπνίξει στο αίμα την  συμπεριφορά του Αλή Πασά που έχει αυτονομηθεί πλήρως από την Υψηλή Πύλη και να του πάρει το κεφάλι να το πάει στην Πόλη. 

Η Πελοπόννησος μένει πλέον χωρίς αξιόμαχα στρατιωτικά τουρκικά τμήματα. Ηταν η ευκαιρία πού περίμεναν οι επαναστάτες να καταστρώσουν τα σχέδια τους. Οι φιλικοί αλλάζουν άρδην τα σχέδια τους ενώ ο Παπαφλέσσας ήδη έχει φύγει από την Πόλη και κατεβαίνει στην Πελοπόννησο. Αναφέρω μερικές ημερομηνίες. 

Στις 6  Ιανουαρίου πέρασε στην Πελοπόννησο από την Ζάκυνθο, ειδοποιημένος από τους Φιλικούς ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης. Ο Κολοκοτρώνης έκανε συγκεντρώσεις καπεταναίων από όλη την Πελοπόννησο και τους ενημέρωσε να πάρουν τα όπλα μόλις δοθεί το σύνθημα. Στις 26 Ιανουαρίου έγινε στη Βοστίτσα (Αίγιο) η Συνέλευση της Βοστίτσας, στην οποία συμμετείχαν επίσημοι αντιπρόσωποι των προεστών της Πάτρας και των Καλαβρύτων, τρεις ιεράρχες (δεσπότες) μεταξύ των οποίων ο Παλαιών Πατρών Γερμανός, διάφοροι προεστοί, αρχιερείς και καπεταναίοι από όλη την Πελοπόννησο και ο Παπαφλέσσας.

Το έναυσμα της επανάστασης δόθηκε το δεκαήμερο μεταξύ 14-25 Μαρτίου σε διαφορετικά σημεία στο Μοριά. Στην περιοχή των Καλαβρύτων, την περίοδο αυτή έλαβαν χώρα σημαντικά επαναστατικά γεγονότα, τα οποία αποτέλεσαν το σπινθήρα για την έναρξη της Επανάστασης. Πρώτος ο Νικόλαος Χριστοδούλου ή Σολιώτης, αγνοώντας τις ατέρμονες συνελεύσεις των προεστών στην Αγία Λαύρα, μαζί με τον Αναγνώστη Κορδή και άλλους κλέφτες, στις 14 Μαρτίου 1821 έστησαν ενέδρα και χτύπησαν στην τοποθεσία «Πόρτες» κοντά στο χωριό Αγρίδι τρεις «γυφτοχαρατζήδες» και τρεις ταχυδρόμους που μετέφεραν επιστολές του Καϊμακάμη της Τριπολιτσάς Μεχμέτ Σαλίχ στον Χουρσίτ πασά στα Ιωάννινα, κατόπιν παροτρύνσεως του Σωτήρη Χαραλάμπη. 

Ακολούθησε στις 16 Μαρτίου 1821 η επίθεση του Χονδρογιάννη στην τοποθεσία «Χελωνοσπηλιά» της Λυκούριας, εναντίον του φοροεισπράκτορα Λαλαίου Τουρκαλβανού Σεϊδή, που μετέφερε μαζί με τον καταγόμενο από τη Βυτίνα «Σαράφη» Νικόλαο Ταμπακόπουλο, χρεόγραφα από την Κερπινή Καλαβρύτων στην Τριπολιτσά. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας σημειώθηκε επίθεση εναντίον ανθρώπων του Τούρκου διοικητή (Βοεβόδα) των Καλαβρύτων Ιμπραήμ πασά Αρναούτογλου, που ανήσυχος εξαιτίας των γεγονότων που προηγήθηκαν ξεκίνησε με ολόκληρη τη φρουρά του για την Τριπολιτσά. Ο Αρναούτογλου, όταν πληροφορήθηκε όσα συνέβησαν, έντρομος έσπευσε να κλειστεί μαζί με τους υπόλοιπους Τούρκους στους τρεις οχυρούς πύργους των Καλαβρύτων. 

Στις 21 Μαρτίου 1821, 650 ένοπλοι αγωνιστές με αρχηγούς τον Σωτήρη Χαραλάμπη, τον Α. Φωτήλα, τον Σωτήρη Θεοχαρόπουλο, τον Ιωάννη Παπαδόπουλο, τον Νικόλαο Σολιώτη και τους Πετιμεζαίους επιτέθηκαν εναντίον των Τούρκων που είχαν καταφύγει στους πύργους και τους ανάγκασαν να παραδοθούν. Αυτή ήταν η πρώτη πολεμική επιτυχία της επανάστασης. Παράλληλα, ξεσηκώθηκε η Πάτρα από τους Φιλικούς Παναγιώτη Καρατζά, Βαγγέλη Λειβαδά και Ν. Γερακάρη αναγκάζοντας τους Μουσουλμάνους να κλειστούν στο φρούριό της.

Στις 23 Μαρτίου απελευθερώθηκε η Καλαμάτα. Στην Στερεά Ελλάδα κηρύχθηκε επίσημα η έναρξη της επανάστασης στις 27 Μαρτίου, στη μονή Οσίου Λουκά κοντά στη Λιβαδειά, με παρόντες τους οπλαρχηγούς Αθανάσιο Διάκο και Βασίλη Μπούσγο και προκρίτους της περιοχής.

ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ καί τίς πόλεις και τόπους πού πέρασαν στα χέρια των εξεγερμένων: Καλάβρυτα (21 Μαρτίου), Καλαμάτα (23 Μαρτίου), Αίγιο (23 Μαρτίου), Γαλαξίδι (26 Μαρτίου), Άργος, Καρύταινα, Μεθώνη, Νεόκαστρο, Φανάρι, Γαστούνη, Ναύπλιο στην Πελοπόννησο και Σάλωνα (Πανουργιάς, 27 Μαρτίου), Λιδωρίκι (Σκαλτζάς,28 Μαρτίου), Μαλανδρίνο (Σκαλτζάς, 30 Μαρτίου), Λιβαδειά (Διάκος, 31 Μαρτίου), Θήβα (Μπούσγος, 3 Απριλίου), Αταλάντη στη Στερεά Ελλάδα. Οι Οθωμανοί πλέον είχαν κλειστεί στά κάστρα του Μοριά με κορυφαίο αυτό της Τριπολιτσας πού έπεσε την 23 Σεπτεμβρίου του 1821.

Επόμενη κορυφαία στιγμή η κάθοδος του Δράμαλη το 1822. Πάλι με απόφαση του Σουλτάνου Μαχμούτ του Β. Αυτήν την φορά όχι ο Χουρσίτ κατά του Αλή Πασά, αλλά ο Δράμαλης κατά του Κολοκοτρώνη. 

Η  σημαντική παρουσία του Κολοκοτρώνη σε αυτήν την κρίσιμη ώρα για το μέλλον του Ελληνικού εγχειρήματος ήταν ιστορικά ΚΟΡΥΦΑΙΑ. Ο στρατηγικός αλλά και πολιτικός νους αυτού του ανθρώπου ήταν ο καταλύτης των εξελίξεων. Εφαρμόζοντας την τακτική της καμένης γης από την μία εγκλώβισε τον Δράμαλη σχεδόν στα όρια του κάμπου του Αργους. Ταυτόχρονα με μία τεράστια πολιτική προπαγάνδα πρωτόγνωρη για την εποχή εμψύχωσε τους κατοίκους της Πελοποννήσου και ένωσε τα διάσπαρτα και αλληλοσπαρασόμενα ένοπλα στρατιωτικά τμήματα που ουσιαστικά ήταν τμήματα ατάκτων σε ένα στοιχειώδη οργανωμένο στρατό με σχέδιο πού τσάκισε τον στρατό του Δράμαλη στα Δερβενάκια. Προηγουμένως δεν είχε πέσει στην παγίδα του Δράμαλη πως δήθεν θα πήγαινε στην Τριπολιτσά. Μάλιστα ο Δράμαλης φρόντισε έντεχνα οι Ελληνες να πιάσουν αγγελιοφόρο του που μετέφερε γράμμα με τις δήθεν προθέσεις του.

Μετά έχουμε την πρώτη εμπλοκή των Αγγλων και τα πρώτα Αγγλικά Δάνεια. Οι αιματηροί εμφύλιοι πόλεμοι μεταξύ Ρουμελιωτών και Μοραϊτών, πού μας έχουν κρύψει τα σχολικά βιβλία και οι διαμάχες μεταξύ των φατριών των οπλαρχηγών ,από το 1822 και μετά ήταν η κατάντια της επανάστασης. Αποτέλεσμα ο Ιμπραήμ από το 1825 να επιβάλλεται στον Μοριά με άμεσο κίνδυνο την απώλεια κάθε ελπίδας. Δύο γεγονότα η σφαγή στην Χίο και η έξοδος των ελεύθερων πολιορκημένων στο Μεσολόγγι είναι δύο σημαντικά γεγονότα που επηρεάζουν καταλυτικά την κοινή γνώμη στην Ευρώπη και αλλάζουν την συμπεριφορά των Μεγάλων δυνάμεων (και για τους δικούς τους γεωπολιτικούς λόγους). Την παρτίδα (αλλά και την Πατρίδα) έσωσαν την τελευταία στιγμή οι τότε μεγάλες δυνάμεις πού ήθελαν ένα αυτόνομο κράτος στο μαλακό υπογάστριο της Οθωμανικής αυτοκρατορίας πού είναι σε στρατηγική γεωπολιτική θέση στο Αιγαίο. 

Ετσι φτάσαμε στην Ναυμαχία του ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ ΟΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ. Εννοείται πάντα για τα δικά τους πρωτίστως συμφέροντα. Αλλά έτσι είναι πάντα η ζωή και έτσι γράφεται πάντα η Ιστορία.

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ:  20 Οκτωβρίου του 1827!!
«Η Ναυμαχία στο Ναβαρίνο». Μέσα σε 4 μόλις ώρες λύθηκε ο γόρδιος δεσμός 6 ετών.


Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Η ΠΙΟ ΠΙΣΤΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΗΡΩΑ

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Η ΠΙΟ ΠΙΣΤΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΟΥ ΗΡΩΑ

Raybaud M.Memoires sur la Grece,Paris 1824.

Η παρακάτω ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, σύμφωνα με σχέδιο που δημοσιεύθηκε το 1827 στο Παρίσι από τον A. Friedel από σκίτσο στο οποίο πόζαρε ο ίδιος ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.


Θεωρείται από τις πιο πιστές απεικονίσεις του ήρωα.Και φυσικά δεν έχει καμμία σχέση με τις ανόητες απεικονίσεις που το Νεοελληνικό κράτος εφεύρε,(όπως εφεύρε όλα τα παραμυθένια ιδεολογήματα περι Αγίας Λαύρας κ.λ.π),και τον παρουσιάζει σαν περίπου ηθοποιό ταινιών του J.Paris η σήριαλ του Ν.Φώσκολου




<<Aνάστημα πάνω από το μέτριο. Διέθετε πηγαία φυσική εξυπνάδα αλλά ήταν αγράμματος Ατημέλητος με φυσιογνωμία θηρίου, σκληρή και άγρια έκφραση, μαυριδερός με σιδερένια υγεία, μακρυά  μαλλιά, μάτια αετού, πλατύ μέτωπο παχία φρύδια, γαμψή μύτη, πολύ δυνατή φωνή. Ενας κυνόδοντας της κάτω γνάθου, έφθανε στο πάνω χείλος και του έδινε άγριο παρουσιαστικό. Μαύρα μάτια πάνω σε εξογκωμένα μήλα προσώπου έδειχναν άνθρωπο με φοβερό πείσμα. Δεν φορούσε πανάκριβες φορεσιές, όπως άλλοι καπεταναίοι, αλλά ένα χοντρογέλεκο, ένα φαρδυμάνικο πουκάμισο, άσπρη κάπα, μάλλινες γκέτες και κόκκινα παπούτσια>>.




Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Η Google τιμάει με το σημερινό Doodle την Άννα Φρόιντ

Η Google τιμάει με το σημερινό Doodle την Άννα Φρόιντ, κόρη του μεγάλου Σίγκμουντ Φρόυντ. Γεννήθηκε στις 3 Δεκεμβρίου 1895 και πέθανε στις 9 Οκτωβρίου 1982.





Από την δεκαετία του 1950 μέχρι το τέλος της ζωής της, η Άννα Φρόιντ ταξίδευε τακτικά στις Ηνωμένες Πολιτείες για διαλέξεις, αλλά και να επισκεφθεί φίλους. Εξελέγη ένα Επίτιμο Μέλος της Αμερικανικής Ακαδημίας Τεχνών και Επιστημών το 1959. Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1970 ασχολήθηκε ιδιαίτερα με τα προβλήματα των συναισθηματικά στερημένα παιδιά και τα κοινωνικά μειονεκτούντα παιδιά. Στη Νομική Σχολή του Yale δίδαξε σεμινάρια σχετικά με την εγκληματικότητα και την οικογένεια: Αυτό οδήγησε και σε μια διατλαντική συνεργασία με τους Ιωσήφ Γκολντστάιν και Άλμπερτ Σόλνιτ για τα παιδιά και το νόμο, και ένα σημαντικό επιστημονικό έργο που δημοσιεύτηκε το 1973.
Η Άννα Φρόιντ πέθανε στο Λονδίνο στις 9 Οκτωβρίου 1982.
Το σώμα της αποτεφρώθηκε στο κρεματόριο Golders Green και η τέφρα της τοποθετήθηκε σε ένα μαρμάρινο ράφι δίπλα στην αρχαιοελληνική λάρνακα των γονιών της. 




Ένα χρόνο μετά το θάνατό της δημοσιεύτηκαν τα άπαντά της. Συνάδελφοί της έκαναν λόγο για μία "παθιασμένη και εμπνευσμένη δασκάλα". Το 1984, η Κλινική Hampstead μετονομάστηκε σε Κέντρο Anna Freud, ενώ το σπίτι της στο Λονδίνο, όπως επιθυμούσε η ίδια, μετατράπηκε σε Μουσείο Φρόιντ, αφιερωμένο στον πατέρα της και την επιστημονική κοιονότητα.
Η Άννα και ο Σίγκμουντ


Οι επιστημονικές θεωρίες του Σίγκμουντ Φρόυντ και οι τεχνικές θεραπείας που ανέπτυξε θεωρήθηκαν ιδιαίτερα καινοτόμες και αποτέλεσαν αντικείμενα έντονης αμφισβήτησης όταν παρουσιάστηκαν στη Βιέννη του 19ου αιώνα. Ωστόσο και σήμερα συνεχίζουν να εγείρουν έντονο προβληματισμό και αντιπαραθέσεις. Η επίδραση του Φρόυντ δεν περιορίστηκε μόνο στην ψυχολογία και την ψυχιατρική, αλλά ταυτόχρονα απλώθηκε σε πολλούς τομείς της επιστήμης (ανθρωπολογία, κοινωνιολογία, φιλοσοφία) και της τέχνης.
Μεγαλωμένη σε ένα τέτοιο περιβάλλον, η Άννα Φρόυντ δε θα μπορούσε να "απομακρυνθεί" από τον τομέα της ψυχολογίας.
Το έργο της Άννα Φρόιντ

Η Άννα Φρόιντ περιέγραψε διάφορους μηχανισμούς άμυνας που αναπτύσσονται για να μπορέσει το εγώ να δώσει κάποια λύση και να μειώσει την ένταση και το άγχος.
Οι βασικοί μηχανισμοί άμυνας είναι:
α - Απώθηση (Repression)
Αναφέρεται στη διαδικασία με την οποία το εγώ σπρώχνει στο ασυνείδητο τις μη αποδεκτές ορμές του που απειλούν την ακεραιότητα του. Δηλαδή η απώθηση είναι όχι μόνο ένας μηχανισμός άμυνας αλλά και ο στόχος όλων των άλλων μηχανισμών.
β - Άρνηση (Denial)
Δηλαδή η άρνηση της αναγνώρισης κάποιου κινδύνου. Η άρνηση της πραγματικότητας χρησιμοποιείται όταν το άτομο απειλείται από έντονα και επίπονα συναισθήματα.
γ - Παλινδρόμηση (Regression)
Η παλινδρόμηση συμβαίνει όταν το άτομο, αγχωμένο από απειλητικές σκέψεις και συναισθήματα, συμπεριφέρεται με έναν τρόπο που είναι χαρακτηριστικός ενός προηγούμενου εξελικτικού σταδίου, πριν την εμφάνιση της παρούσας σύγκρουσης.
δ - Αντισταθμιστική συμπτωματολογία (Reaction formation)
Η αντιστάθμιση είναι η αντικατάσταση μιας ορμής, μίας σκέψης ή ενός συναισθήματος που προκαλεί άγχος γιατί δεν είναι αποδεκτό από το υπέρ-εγώ με το ακριβώς αντίθετο συναίσθημα ή ορμή.
ε - Προβολή (Projection)
Η προβολή συμβαίνει όταν, χωρίς να το συνειδητοποιεί, το άτομο αποδίδει τις δικές του μη παραδεκτές ορμές σε άλλους.
στ - Μετάθεση (Displacement)
Η μετάθεση μη αποδεκτών συναισθημάτων, σκέψεων ή προθέσεων από τον πραγματικό τους στόχο σε έναν άλλο, πιο ασφαλή στόχο. 
ζ - Μετουσίωση (Sublimation)
Μορφή μετάθεσης όπου όμως οι ανεπίτρεπτες ορμές ανακατευθύνονται προς ανώτερους στόχους που είναι κοινωνικά παραδεκτοί.
η – Εκλογίκευση (Rationalization)
Με την εκλογίκευση το άτομο χρησιμοποιεί την λογική για να απωθήσει επίπονα συναισθήματα, επιθυμίες ή σκέψεις που του προκαλούν έντονο στρες. Με λογικά επιχειρήματα προσπαθεί να αποδείξει στον εαυτό του και στους άλλους ότι οι πράξεις , οι επιθυμίες και τα κίνητρα της συμπεριφοράς του είναι ορθά και συνεπώς παραδεκτά.



Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

ΕΙΚΟΝΕΣ,ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΑ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΥΦΛΙΔΑ!!

Να τι σημαίνει Ελληνικές κομματικές 

συμμορίες.Να γιατί όλοι πρέπει να 

σταθούμε δίπλα  στον Πρύτανη του 

Πανεπιστημίου της Αθήνας κ.Φορτσάκη 

που τολμα να τα βάλει με τις κομματικές 

συμμορίες και τίς μαφίες που έχουν 

καταστρέψει τα Ελληνικά πανεπιστήμια 

 Δειτε την φωτογραφία!!!





ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΑΣ

Και να τα έχετε καλά και με τους Αλβανούς της γειτονιάς σας.
Δεν ξέρεις. Ετσι όπως θέλουν να καταντήσουν τα ΑΕΙ οι μαφίες και οι κομματικές συμμορίες,το Πανεπιστήμιο των Τιράνων στην γείτονα Χώρα θα είναι μία αξιοπρεπής λύση.Και είναι και δίπλα.

Η αυταπάτη μίας νεαρής φοιτήτριας.

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΥΤΑΠΑΤΗΣ.
Λέει o Πρύτανης:
"Aν θέλετε να είστε στην σύγκλητο να 
ζητήσετε άδεια να βγάλετε μία 3μελή 
επιτροπή,όχι μπουλούκια να διακόπτετε 
τις συνεδριάσεις"
Απαντα η υστερική φοιτήτρια,
"αυτό είναι εκβιασμός,εσείς να ζητήσετε 
άδεια που μας πατήσατε τα όνειρα"

Η φοιτήτρια εκείνη την στιγμή ουσιαστικά 
εναντιωνόταν κατά ενός πολιτικού 
πελατειακού συστήματος και ενός 
συστήματος διαπλοκής στα ΑΕΙ που 
βούλιαξε την Χώρα.Η αυταπάτη της είναι 
ακριβώς αυτή. Δεν έχει καταλάβει πώς με 
τις πράξεις της συνεχίζει να υπηρετεί αυτό που καταριέται.

Δεν μου κάνει εντύπωση.Σε 
προηγούμενους αιώνες θα μπορούσε και 
να αυτομαστιγωθεί στο όνομα αυτής της 
αυταπάτης.

"Μεταρρυθμιστές'' όλης της Χώρας.

"Μεταρρυθμιστές'' όλης της Χώρας.
Ενας Πρύτανης μόνος του και παρατημένος από όλους σας,δεν φέρνει την άνοιξη.



Αυτοί που τέλειωσαν το London School of Economics and Political Science εκεί που στέλνουν και τα παιδιά τους,χέστηκαν στην ουσία για τα Ελληνικά ΑΕΙ.Ούτε που τούς ενδιαφέρει Αναρτήσεις σνόμπ απο το εξωτερικό και light τοποθετήσεις επί της διαμάχης Πρύτανη-συμμοριών. Εκ του ασφαλούς μπορεί να λες ότι θες και να το παίζεις και μέγας μεταρρυθμιστής.
Οι μαλάκες στην Ελλάδα πληρώνουν τα σπασμένα.
Και ένας Πρύτανης που έχει μέτωπο με τις συμμορίες.
Εδώ σε θέλω κ.Κάβουρα,(από το εξωτερικό) να περπατάς στα κάρβουνα.

Φορτσάκης προς την ομάδα των ιδεοληπτικών φοιτητών

Φορτσάκης προς την ομάδα των ιδεοληπτικών φοιτητών που μπούκαραν στο γραφείο του.
"Την επόμενη βδομάδα που θα κάνουμε σύγκλητο αν θέλετε θα στείλετε μία 3μελή επιτροπή να σας εκπροσωπήσει"
Μία φοιτήτρια κραυγάζουσα υστερικά:"Αυτό είναι εκβιασμός"

Πρύτανης:

"Δεν είναι καθόλου εκβιασμός.Αυτά πού 

ξέρατε τελειώσανε.Δεν θα έρθετε σαν 

μπουλούκια να φωνάζετε μέσα στην 

σύγκλητο"

Ξεκάθαρα.

ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ !!!

Οταν καταλύεται η νομιμότητα στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Χώρας,όταν ο Πρύτανης που εξελέγει με συντριπτική πλειοψηφία δεν μπορεί να πάρει αποφάσεις και εμποδίζεται από μία μειοψηφία,όλες οι άλλες κουβέντες περί οικονομίας,περί spread,περί stress test τραπεζών,περί ανάπτυξης κ.λ.π-κ.λ.π είναι περιττές.
Τελεία και παύλα.

ΣΕ ΤΙ ΧΩΡΑ ΖΟΥΜΕ!! ΤΙ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ!!

Ο Πρύτανης που εξελέγη με συντριπτική πλειοψηφία,αλλά δεν μπορεί να πάρει αποφάσεις.Για να καταλάβετε σε τι χώρα ζούμε.
Και ποιοί άχρηστοι έρχονται στην κυβέρνηση σε λίγο μετά αυτούς τους άχρηστους που φεύγουν από την κυβέρνηση.



Στον Συριζα κλαίνε και οδύρονται για τα "μυαλά" που φεύγουν στο εξωτερικό. Οχι θα κάτσουν μαλάκες εδώ στην μιζέρια και την ιδεοληψία να τρώνε στην μάπα τον κάθε Τριγάζη να αυτοαναγορεύεται σε "Πρύτανης" το κάθε φοιτητικό γρουπούσκουλο να μπουκάρει όπου θέλει και τον κάθε ιδεοληπτικό Βουλευτή σας να λέει ότι παπαρολογία του κατέβει στο μυαλό του.
Μόνοι σας θα μείνετε στο τέλος.Εσεις ο Λαζόπουλος και οι κολίγοι του.

Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ

O πρύτανης του ΕΚΠΑ κ.Φορτσάκης αποφάσισε να επιβάλλει την νομιμότητα. Εχει κάθε δικαίωμα μόνο και μόνο από το γεγονός πως για πρώτη φορά εκλέγεται ένας πρύτανης με τόσο τεράστια πλειοψηφία.
Οι γνωστές κομματικές συμμορίες της μειοψηφίας που κουμαντάρουν τα Ελληνικά πανεπιστήμια τόσα χρόνια δεν περίμεναν τέτοια σθεναρή θέση.
Επιχείρησαν να μπουν μέσα αλλά δεν τα κατάφεραν.Και τότε παρενέβη "ο από μηχανής θεός".Το κατ' εξοχήν κόμμα της θεσμοθετημένης ανομίας με 3 από τους πιο ιδεοληπτικούς βουλευτές του,(ιδεοληπτικοί είναι οι περισσότεροι εκεί μέσα) και με το όπλο της Βουλευτικής ασυλίας,(που σημαίνει πως παρανομούμε στα πάντα),με τσαμπουκά μπήκαν μέσα και δι' αυτών εισήλθαν και οι συμμορίες που χρόνια λεηλατούν τα πανεπιστήμια.
Το γεγονός πως αυτό το κόμμα είναι στα πρόθυρα της εξουσίας είναι κάτι που εγώ προσωπικά το περίμενα.Διότι η Ελληνική κοινωνία στερείται παντελώς κοινής λογικής.Επιλέγει μεταξύ δύο αποτυχημένων όψεων ενός πολιτικού συστήματος,στο σύνολό του,την άλλη όψη πια,που φέρει τον τίτλο "αριστερά".Τα γεγονότα στο ΕΚΠΑ αποδεικνύουν με απόλυτη σαφήνεια,πως αυτό που έρχεται να κυβερνήσει δεν διαφέρει σε τίποτα από αυτό που φαίνεται να φεύγει.Ιστορικός φαύλος κύκλος χωρίς καμία ελπίδα.
Πολύ σύντομα θα φανούν τα νέα τεράστια αδιέξοδα.
Εκτός αν συμβεί κανένα θαύμα.....!!!!

ΤΑ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα,το "ντου" Βουλευτών και η κατάληψη της Πρυτανείας ενός Πανεπιστημίου από μία μειοψηφική συμμορία θα φάνταζε εξωφρενικό και πρωτόγνωρο.
Εδώ είναι κάτι το αυτονόητο.
"Ε, εντάξει κάνανε κατάληψη στο πανεπιστήμιο.Πάμε γι άλλα και η ζωή συνεχίζεται"
Το θεωρούμε κάτι καθημερινό.Κάτι το σύνηθες.Αυτή ακριβώς είναι η ουσία της πολιτισμικής κατάρρευσης μιας κοινωνίας.
Αυτή,που τα εξωφρενικά τα θεωρούμε αυτονόητα και τα αυτονόητα τα θεωρούμε εξωφρενικά.Κόντρα στην κοινή λογική.

ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ

ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΗΝ ΑΣΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ 

Φοιτητες στα όρια της ψυχοπαθολογικής ιδεοληψίας-θρησκοληψίας.


Mία εικόνα 1000 λέξεις!
Σήμερα απο το site της Ναυτεμπορικής.
"Λαός και Νεολαία να τσακίσουν τις σύγχρονες χούντες"
Γράφει απο πίσω.Αυτό ήθελε ο ΣΥΡΙΖΑ το πέτυχε με τον τσαμπουκά των Βουλευτών του.





Eιδικά εσείς που με διαβάζετε απο το εξωτερικό

Το τι τελικά παίχτηκε στο ΕΚΠΑ το αντιλαμβάνεσθε νομίζω.
Δεν μπορούσε να μπει η γνωστή συμμορία του Τριγάζη του υστερικού μαζί με τα γνωστά φοιτητικά γκρουπούσκουλα και έβαλαν τους βουλευτές του Σύριζα με τον τσαμπουκά της ασυλίας να κάνουν ντου και να τους βάλουν μέσα.Σχέδιο κανονικό.
Και τώρα άντε να τους βγάλετε.Δυστυχώς η χώρα αυτή δεν έχει κανένα μέλλον.Μα κανένα.Η κατάρρευση είναι ίσως λυτρωτική.



Αν ξέρετε εσείς άλλο Πανεπιστήμιο στον κόσμο που κάποιος Τριγάζης που είναι απλά ένας διοικητικός υπάλληλος του πανεπιστημίου να μετατρέπεται σε ρυθμιστής ολόκληρου του Πανεπιστημίου και ΑΝΤΙΠΡΥΤΑΝΗΣ να μου το υποδείξετε και μένα σε ποιά χώρα είναι να το ξέρω.
Τέτοιο μπουρδέλο κρατικό μόρφωμα είμαστε


Eιδικά εσείς που με διαβάζετε απο το εξωτερικό

ΤΥΦΛΑ ΝΑΧΕΙ Η ΣΤΑΖΙ ΚΑΙ Η KGB

"Γιά εμας ο κ.Φορτσάκης έχει πλέον πάψει να έχει τον ρόλο του Πρυτάνη"
Είπε ένας φοιτητής της συμμορίας που κατέλαβε το πανεπιστήμιο.Πέρα του γεγονότος πως τόν είπε "Πρυτάνη"(o τόνος στο τα) ο τύπος αυτός αμφισβητεί πλέον το ότι ο κ. Φορτσάκης είναι εκλεγμένος από μία μεγάλη πλειοψηφία και τώρα μία συμμορία απαιτεί την καθαίρεσή του.
Να τελικά που ζούμε.Μειοψηφίες να απαιτούν να καταργηθεί η δημοκρατική νομιμότητα στα ΑΕΙ.Θέλουν να καταργήσουν τον Πρύτανη που εκλέχτηκε πρόσφατα.Μειοψηφίες που αν πέσουμε στα χέρια τους,τύφλα νάχει η KGB και η ΣΤΑΖΙ;

ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

"Δεν αποχωρούμε από το Πανεπιστήμιο γιατί προστατεύουμε το άσυλο.
Ειμαστε αντίθετοι στην είσοδο επιχειρηματικών συμφερόντων στα πανεπιστήμια."
Λέει η συμμορία των 200 ατόμων που κατέλαβε με βία ένα Πανεπιστήμιο για το οποίο πληρώνεις φόρους μαλάκα Ελληνα.
Και μετά κλαίνε και οδύρονται με υποκρισία επειδή λένε "τα καλύτερα μυαλά" φεύγουν στο εξωτερικό. Ολοι θα φύγουν μαλάκες και θα μείνετε μόνοι σας να κλαίτε την μοίρα σας μέσα στην ιδεοληψία σας και στην κακομοιριά σας!
ΥΓ
Ιδεοληψίες του επόμενου κόμματος που θέλει να κυβερνήσει.

ΑΠΟ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΑΛΛΟ ΤΙΠΟΤΑ!!!

Ο Γραμματέας της ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ κ. Βίτσας στον ΒΗΜΑ FM.
Eρωτηθείς ποιά είναι η γνώμη του για τον έλεγχο όσων εισέρχονται στα Πανεπιστήμια η απάντηση ήταν:
"είμαι αντίθετος στο face control και στις εταιρίες security." 
Στην συνέχεια σε ερώτηση "ποιός θα φυλάξει τα Πανεπιστήμια από κάθε λογής εγκληματικά στοιχεία" απάντησε:
"Οι ιδέες"
ΥΓ
Απο μαλακίες άλλο τίποτα.

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΙΚΗ ΙΔΕΟΛΗΨΙΑ

Αυτό που συμβαίνει στο ΕΚΠΑ είναι αυτό που συμβαίνει 180 χρόνια σε όλους τους τομείς και σε όλες τις εξουσίες και λειτουργίες του Νεοελληνικού κράτους.Η "θεσμοθετημένη" ανομία.Ο καθένας είναι "νόμιμος" μέσα στην παρανομία του.Κάτι ήξερε ο Μακρυγιάννης όταν μας πότισε με το δηλητήριο της "μακρυγιαννικής" ιδεοληψίας του.

ΦΥΓΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ

Αυτοί που κάποτε κατήγγειλαν τον δικομματισμό τώρα ονειρεύονται αυτοδυναμία.Πουτάνα εξουσία.
"Κωμικοτραγική ιστορία του Νεοελληνικού κράτους"
Φύγετε τώρα εσείς να έρθουμε στα πράγματα να φάμε και εμείς!!
Ο όρος "Καποδιστριακό" πρέπει να αφαιρεθεί απο τον τίτλο του Πανεπιστημίου.Γιατί ούτε τέτοιο κράτος ονειρεύτηκε ο Καποδίστριας,ούτε τέτοια Πανεπιστήμια.Τον δολοφονούν ακόμα πολλές φορές!!




Να το πούμε ξεκάθαρα.

Να το πούμε ξεκάθαρα.Τα Ελληνικα ΑΕΙ είναι απλά "εκπαιδευτικά" παραρτήματα των Ελληνικών κομμάτων.Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο.Είναι μέρος μίας στρέβλωσης απο την οποία πάσχει όλη η Χώρα.
Με αφορμή ότι γίνεται τούτες τις ώρες στο ΕΚΠΑ και τις μάταιες προσπάθειες ενός Πρύτανη να κάνει κάτι διαφορετικό.



Και όταν οι Δανειστές τους λένε πως πρέπει να αποφασίζει για μία απεργία το 50% συν ένας των εργαζομένων και όχι μία μειοψηφία τότε οι Σαμαροβενιζέλοι συναγωνίζονται σε επανάσταση το τσίρκο της Κουμουνδούρου.Ε,φάτε τώρα στην μάπα τον κάθε Τριγάζη που με 50 τύπους καταλαμβάνει την πρυτανεία και καμιά 100αριά φοιτητές που εκπροσωπούν το "φοιτητικό κίνημα"
Γαμώ το κράτος σας πολιτικοί Κοτζαμπάσηδες!!

ΑΝ ΕΙΧΑ ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΣΤΕΛΝΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

Ολοι εσείς οι "εκσυγχρονιστές" που είστε με τον Φορτσάκη τώρα να θυμάστε πως ο νόμος Διαμαντοπούλου που ψηφίστηκε από 256 Βουλευτές,ακυρώθηκε μετά απο την Κυβέρνηση των Σαμαροβενιζέλων με την Δημάρ μαζί.

Θα είχα εγώ τρίτο παιδί και θα το έβαζα να του βγεί η ψυχή για να δώσει Πανελλήνιες και να μπεί σε Ελληνικό ΑΕΙ που θεωρεί εχθρικό το να συνεργάζεται με μεγάλες εταιρείες,έρευνας και τεχνολογίας.Να μπεί σε ένα ΑΕΙ που οι "Τριγάζιδες¨" και το κάθε κομματόσκυλο θα έκανε κουμάντο στην Πρυτανεία.Να έμπαινε σε ένα ΑΕΙ που η κάθε φοιτητική συμμορία,(τέτοιες είναι πλέον οι παρατάξεις) θα το ανοιγόκλεινε όποτε γούσταρε και ο κάθε ιδεοληπτικός βουλευτής θα έκανε το σουλάτσο του και το κομμάτι του,όποτε του καύλωνε.Ευτυχώς η μία είναι μόνιμα πιά στην Δανία και ο άλλος τελειώνει και μακρυά πιά!!
Δεν σφάξανε!!

Απο τον αριστερό Βασίλη Ραφαηλίδη,απόσπασμα:

Απο τον αριστερό Βασίλη Ραφαηλίδη,απόσπασμα:
Με αφορμή τα όσα συμβαίνουν στο Καποδιστριακό.
"Ομως το μεγάλο πάθος του Καποδίστρια ήταν η παιδεία.
Ιδρυσε αμέσως 55 σχολεία στην Πελοπόννησο,44 στα νησιά,και 4 πειρατικά,σε μέρη της Στερεάς,που δεν είχαν ακόμα εγκαταλείψει οι Τούρκοι.Επι Ελληνικού πληθυσμού 500.000 κατοίκων της Ελεύθερης επί των ημερών του Ελλάδας,14.000 Ελληνόπουλα,φοιτούσαν σε σχολεία.
Το ποσοστό ε'ιναι εκπληκτικό για τα τότε δεδομένα.Ο Καποδίστριας φιλοδοξούσε να κάνει την τότε όμορφη Αίγινα,κάτι σαν νησί της Παιδείας.
Εδωσε λοιπόν την εντολή στον Κερκυραίο συμπατριώτη του,και λόγιο Ανδρέα Μουστοξύδη,που ήταν τρόπο τινά,ο άτυπος Υπουργός παιδείας,να οργανώσει στην Αίγινα,ενα σχολείο-ορφανοτροφείο,για τα ορφανά του πολέμου,που σε ελάχιστο χρόνο,έγινε ένα απολύτως υποδειγματικό εκπαιδευτικό ίδρυμα.
Μάζεψε εκεί τους επιφανέστερους δασκάλους του γένους,και από την Ελλάδα και από τον Ελληνισμό της τότε διασποράς και τους άφησε να παραθερίζουν συζητώντας αδιάκοπα για το μέλλον της Ελληνικής παιδείας.
Θα ήθελα πολύ να έβλεπα τον Καποδίστρια,να παρακολουθεί σήμερα μάθημα σε κανένα σημερινό ελληνικό πανεπιστήμιο.
Φτου σας μασκαράδες θάκαμνε και θα πήγαινε στην Αίγινα για να στοχαστεί επί της ματαιότητας των εγκοσμίων-κυρίως των Ελληνικών εγκοσμίων,που για να είναι μάταια,αρκεί να είναι ελληνικά".
Απόσπασμα απο το βιβλίο "Κωμικοτραγική Ιστορία του Νεοελληνικού κράτους" Αφιερωμένο από έναν αριστερό προς σημερινούς αριστερούς.

ΟΧΙ ΜΟΜΙΖΑΤΕ!!

Το πρόβλημα των ελληνικών πανεπιστημίων είναι μέρος μίας προβληματικής παιδείας,ενός προβληματικού πολιτικού συστήματος,μίας προβληματικής χώρας και μίας προβληματικής κοινωνίας που μαστίζεται από ιδεοληψίες και βουλιάζει στην αφασία.Δεν είναι καθόλου ξεχωριστό πρόβλημα.
Με αφορμή όσα συμβαίνουν τώρα στο ΕΚΠΑ.


Οχι αλλά θεωρούσατε πως ένας Φορτσάκης θα μπορούσε να τα βάλει με την Coza-nostra που ελέγχει τα Πανεπιστήμια.

ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ

ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ!
Tελικά δεν ξέρω αν το έχετε καταλάβει.Αλλά ο Φορτσάκης έχει μείνει μόνος του.Ούτε Λοβέρδος,ούτε κανένας "εκσυγχρονιστής" δεν είναι μαζί του.Τον έχουν αφήσει τελείως μόνο να παλεύει με αυτές τις συμμορίες που κατάντησαν τα Πανεπιστήμια μπουρδέλα!!
Και βγήκε και το άλλο το συνδικαλιστικό κομματόσκυλο της ΑΔΕΔΥ και τον απεκάλεσε "σερίφη".Γιαυτό έχουμε τέτοια πανεπιστήμια.Διότι πριν από όλα,(καί αυτό πρέπει να το πούμε),η αρρωστημένη αυτή κατάσταση ξεκίνησε αποτα δύο κόμματα που κυβέρνησαν την Χώρα.Οταν πρωθυπουργοί και αρχηγοί κομμάτων,επισκέπτονταν στις φοιτητικές εκλογές τα ΑΕΙ και εν μέσω χουλιγκάνων εκφωνούσαν παραληρηματικούς "πολιτικούς" λόγους για προσωπικά και κομματικά οφέλη.Φυσικά σύσσωμα και τα κόμματα της αντιπολίτευσης συμμετείχαν σε αυτήν την κομματικοποίηση και διάλυση των πάντων.Να τα χαιρόμαστε τα πανεπιστήμια μας.Ιδια με το κράτος μας,την κοινωνία μας. Γιατί να αποτελούν εξαίρεση;

ΜΑ ΤΙ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ!!


Εδώ ολόκληρος Καποδίστριας δεν μπόρεσε να κάνει κράτος αυτό το μπουρδέλο και δολοφονήθηκε,όταν προηγουμένως έκανε κράτος την Ελβετία.Και θα μπορέσει να κάνει ένας Φορτσάκης,(μόνος του),ένα μπουρδέλο,σε κανονικό Πανεπιστήμιο;
Ακόμα δεν το έχουμε καταλάβει πως η κρίση σε αυτήν την χώρα είναι διαχρονική;Και δεν είναι πρωτίστως οικονομική,αλλά πολιτισμική;

Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

ΕΞΑΙΡΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ


Κάποτε κάποιος έγραφε κάτι και το διάβαζαν μερικοί ευγενείς μόνο.Τα χειρόγραφα 
βιβλία ήταν αδύνατον να γίνουν κτήμα των πολλών.Μετά ήρθε η 
τυπογραφία.Κάποιος έγραφε κάτι και το διάβαζαν χιλιάδες  μέσα σε λίγο 
καιρό.Δεκάδες 
χιλιάδες βιβλία τυπώνονταν.Η γνώση 
έγινε μαζική. Ολα άρχισαν να 
τρέχουν με μεγάλη ταχύτητα. Οτι δεν έγινε τα προηγούμενα χιλιάδες χρόνια έγινε 
μόνο μέσα σε 600 χρόνια.Το 1903 οι αδερφοί Ράϊτ πραγματοποίησαν την πρώτη 
πτήση.Διάρκεια 
59 sec και μήκος 250 
μέτρα.Χρειάστηκαν μόλις 66 χρόνια μετά μία 
άλλη πτήση να φέρει δύο ανθρώπους στο φεγγάρι.Είχε ξεκινήσει η εποχή των 
υπολογιστών. Ο υπολογιστής που προσελήνωσε την σεληνάκατο με τους Νηλ 
Άρμστρονγκ και Μπαζ Όλντριν είχε μνήμη 79kb μόνο.

Σήμερα κάποιος γράφει κάτι και έχουν την δυνατότητα να το διαβάσουν ταυτόχρονα 
δεκάδες εκατομμύρια άνθρωποι 
στην 
πλανήτη σε n/sec.Αντί για γράμμα γράφεις 
κάτι και το λαμβάνει αμέσως κάποιος στην Ιαπωνία,στην Αμερική η στους Πόλους 
της Γης.Ακόμα και στον διαστημικό σταθμό.Στέλνεις φωτογραφίες,αρχεία,στέλνεις 
ότι θέλεις στην άκρη της Γης.

Από όλη αυτήν την εξέλιξη εξαιρείται η Ελληνική δημόσια διοίκηση.

Ο Αριστερός Βασίλης Ραφαηλίδης,προς τους σημερινούς αριστερούς Ιδεοληπτικούς

Απο τόν αριστερό Βασίλη Ραφαηλίδη
Με αφορμή τα όσα συμβαίνουν στο Καποδιστριακό.

"Ομως το μεγάλο πάθος του Καποδίστρια ήταν η 

Παιδεία.Ιδρυσε αμέσως 55 σχολεία στην 

Πελοπόννησο,44 στα νησιά και 4 πειρατικά σε μέρη της 

Στερεάς που δεν είχαν ακόμα εγκαταλείψει οι Τούρκοι. 

Επί Ελληνικού πληθυσμού 500.000 κατοίκων της 

ελεύθερης επί των ημερών τους Ελλάδας,14.000 

Ελληνόπουλα φοιτούσαν σε σχολεία.Το ποσοστό είναι 

εκπληκτικό για τα τότε δεδομένα.Ο Καποδίστριας 

φιλοδοξούσε να κάνει την τότε όμορφη Αίγινα κάτι σαν 

νησί της παιδείας. Εδωσε λοιπόν εντολή στον 

Κερκυραίο συμπατριώτή του και λόγιο Ανδρέα 

Μουστόξύδη πού ήταν τρόπο τινά,ο άτυπος υπουργός 

παιδείας,να οργανώσει στην Αίγινα,ένα σχολείο-

ορφανοτροφείο,για τα ορφανά του πολέμου,που σε 

ελάχιστο χρόνο,έγινε ένα απολύτως υποδειγματικό 

εκπαιδευτικό ίδρυμα. Μάζεψε εκεί τους επιφανέστερους 

δασκάλους του γένους και από την Ελλάδα και από τον 

Ελληνισμό της διασποράς και τους άφησε να 

παραθερίζουν συζητώντας αδιάκοπα για το μέλλον της 

Ελληνικής παιδείας. Θα ήθελα πολύ να έβλεπα τον 

Καποδίστρια,να παρακολουθεί σήμερα μάθημα σε 

κανένα Ελληνικό πανεπιστήμιο. 

Φτού σας μασκαράδες θάκαμνε και θα πήγαινε στην 

Αίγινα να στοχαστεί επί της ματαιότητας των 

εγκοσμίων,που για να είναι μάταια,αρκεί να είναι 

ελληνικά.

Απόσπασμα από το βιβλίο "Κωμικοτραγική Ιστορία του 

Νεοελληνικού κράτους"Στο κεφάλαιο που περιγράφει τα 

χρόνια του Καποδίστρια.Γράφτηκε την δεκαετία του 

1980.Αφιερωμένο εξαιρετικά από ένα αριστερό προς 

τους σημερινούς ιδεοληπτικούς αριστερούς.