Powered By Blogger

Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

TO ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ.

TO ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ.
Είμαι ο καλύτερος,ο εξυπνότερος,ο ομορφότερος,είμαι ΤΟ ΠΑΝ...το σύμπαν!!!

Ολοι οι άλλοι είναι άσχετοι...μόνο εγώ ξέρω!!

Ολοι είναι μαλάκες...εγώ είμαι μάγκας...

Το αυτοκίνητό μου είναι προέκταση του πέους μου!

Το αυτοκίνητό μου ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!!

Το αυτοκίνητό μου είναι Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΟΥ!

Το αυτοκίνητό μου ειναι η ΖΩΗ ΜΟΥ!

Το αυτοκίνητό μου ανατρέπει τους Νόμους της φύσης.

Εμένα δεν πρόκειται πότε να μου συμβεί ατύχημα.Είμαι τέλειος!!

Τα ατυχήματα είναι για τους άλλους.

Οι πεζοί είναι ενοχλητικά μερμήγκια!

Τα φανάρια είναι για τους μαλάκες!!

Πάντα πάω στην αριστερή λωρίδα...δεξιά πάνε οι κατώτεροι και οι γυναίκες!!!

Μου αράσει να τρέχω,γιατί ετσι αισθάνομαι ισχυρός,η ταχύτητα είναι ΤΟ ΒΙΑΓΚΡΑ ΜΟΥ!!

Ξέρω τα πάντα,όλοι οι άλλοι δεν ξέρουν τίποτα.





ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ:Η ΑΔΕΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΑΔΕΙΑ ΟΠΛΟΦΟΡΙΑΣ.



Ομάδα στο face-book ΕΔΩ:
Ομάδα δράσης για μία νέα συμπεριφορά και νοοτροπία στην Ελληνική κοινωνία της Ασφάλτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου