Powered By Blogger

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Ναί είμαι οργισμένος

Kάποιοι φίλοι μού λένε πώς στίς τελευταίες αναρτήσεις μου είμαι εξαγριωμένος.Ναί είμαι.
Καί είμαι καθώς βλέπω μία οπισθοδρομική στήν πλειοψηφία τής Ελληνική κοινωνία.Η οποία επειδή αποκρούει τό κλεπτοκρατικό πολιτικό σύστημα τής Μεταπολίτευσης (καί δικαίως τό κάνουν),στρέφονται σάν αποκούμπι σέ ότι πιό παλιό καί πιό σάπιο υπάρχει.Στόν ΣΥΡΙΖΑ στήν Χρυσή Αυγή,τόν Καμμένο καί τό σταλινικό απολίθωμα τού ΚΚΕ.Αν λοιπόν μία τέτοια καθηλωμένη πολιτικά καί πολιτιστικά Ελληνική κοινωνία αποστρέφεται τούς παλιούς καί σάπιους καί στρέφεται στούς πολύ πιό παλιούς καί πιό σάπιους πού τούς έχει αποβάλει η ίδια η ιστορία,τότε αυτή η κοινωνία είναι ΓΙΑ ΚΛΩΤΣΙΕΣ!!
ΥΓ
Μέ ρωτάτε γιά την Δυναμική Ελλάδα.Σαφώς καί τήν θεωρώ μία πολύ θετική κίνηση.Τιμώ τόν κ.Μόσιαλο.Αλλά φίλοι μου τί μπορούμε νά κάνουμε μπροστά στήν συντριπτική πλειοψηφία μίας κοινωνίας που έχει καθηλωθεί σέ καταστάσεις Νεοθωμανικού τύπου καί αφού αποκρούει τούς Καραγκιόζηδες,ακουμπάει στούς Αρχικαραγκιόζηδες,(Χ.Α-ΣΥΡΙΖΑ-ΚΑΜΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΚΕ).Εχω κάνει πολλά ταξίδια στήν πολιτισμένη Ευρώπη και αυτό μέ έχει κάνει νά κατανοήσω τό μέγεθος τής πολιτικής καί πνευματικής παρακμής τής Νεοελληνικής κοινωνίας.
Αυτά!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου