Powered By Blogger

Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

Αυτιάς καί πάλι Αυτιάς...

AΥΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΙΑΣ...!!!!
Δημοσίευση στο face-book τής 18-7-2012
Σήμερα το μεσημέρι μεταξύ 13.30-14.00 έπεσα πάνω στο ράδιο-SKY και ειδικά σε αυτόν τόν Αυτιά.Ακουσα το εξής σχόλιο του και σας το μεταφέρω αυτολεξεί.Ηταν τόσο εντυπωσιακά κατασκευασμένο με λαικισμό,θαρρώ,που μού έκανε εντύπωση.

<<Μού έστειλε ένα Μήνυμα η Φίλη μου η Μαρία.Γιώργο μού λέει,εγώ στό σπίτι μου έχω ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΛΆΜΠΑ.Τίποτα άλλο,ούτε air-condition,ούτε καμμία άλλη ηλεκτρική συσκευή.Μόνο μία λάμπα και πλήρωσα στην ΔΕΗ 90 ευρώ.Γιά μία λάμπα Γιώργο>>

Αυτό ήταν το σχόλιο του,μόνο που δέν μάς είπε,άν η φίλη του η Μαρία του έστειλε το μήνυμα,με το κινητό της,(SMS),η από το lap-top με e-mail,μιάς καί εκτός από λάμπα δεν έχει καμμία άλλη συσκευή.Εκτός αν τού το έφερε το περιστέρι
Εγώ πάντως θεωρώ,πώς εάν κάποιος ζεί μόνο με μία λάμπα,ούτε όρεξη έχει να στέλνει μηνύματα στόν κάθε Αυτιά,ούτε να σερφάρει γενικά στο διαδύκτιο.
ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ;;;;Τί είναι τούτο πάλι;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου