Powered By Blogger

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ.!!ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ!

ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΟΥ.!!ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ!
Εχω ενα χρεος στην Τραπεζα 366.000 ευρω.Με φεσωσαν οι διαχειριστες που ειχα στο μαγαζι μου.Το μαγαζι μου το παρελαβα απο τον πατερα μου εδω και 35 χρονια.Ειχα ΕΠΙΛΕΞΕΙ δυο διαχειριστες.Καθε 4 χρονια,εβαζα,μια τον εναν, μια τον αλλον.Τους επελεγα ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ.Τελικα τα εκαναν μπαχαλο.Ειχα και αλλους 2-3 ψιλοδιαχειριστες,αλλα δεν τους εμπιστευομουν.Τωρα αυτοι οι ψιλοδιαχειριστες μου λενε <<τα βλεπεις;;>>.Αλλα ουτε και αυτοι,οσο διαρκουσε <<το παρτυ>> του μπαχαλου,με ειχαν προειδοποιησει.Ητανε και αυτοι <<μουγκα στην στρουγκα>>Εκαναν και αυτοι την παπια,και με την σταση τους ενισχυαν την κακοδιαχειριση,την αρπαχτη,το κλεψιμο και την διαφθορα.Ολα τα καλα στο μαγαζι μου.Οποτε το αποφασισα.Πηγα στην Τραπεζα και τους ειπα:
<<Κυριοι το χρεος μου ειναι ΕΠΑΧΘΕΣ,εγω ΔΕΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΩ.Δεν φταιω εγω,αλλα οι διαχειριστες μου>>
Η Τραπεζα προσεφυγε στο Δικαστηριο,και αυτο εβγαλε την αποφαση του,με ενα συντομο αιτιολογικο που λεει:
<<H ENΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΠΕΡΙ ΕΠΑΧΘΟΥΣ ΧΡΕΟΥΣ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ.ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ.Η ΕΝΝΟΙΑ ΕΠΑΧΘΕΣ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΑΣ,ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ>>
......Οχι δεν τελειωνει εδω η ιστορια μου...............
Καποιοι μου ειπαν:<<Φιλε χρειαζεσαι ξενο διαχειριστη να βαλει ταξη στο μαγαζι σου>>.Στο στομα μου το ειχα το ΒΡΟΝΤΕΡΟ ΟΧΙ.Αλλα πριν καν προλαβω να το πω,οι κακοδιαχειριστες μου,αυτοι που με εφεραν σε αυτα τα χαλια,αρχιζαν να φωναζουν υποκριτικα:<<ΑΔΙΑΝΟΗΤΟΝ,ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΜΑΓΑΖΙ ΞΕΝΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ,ΑΙΣΧΟΣ-ΑΙΣΧΟΣ>>.Ημουν ετοιμος να πω ΟΧΙ στον ξενο διαχειριστη,αλλα μολις ακουσα τα ΛΑΜΟΓΙΑ αυτα που με κατεστρεψαν να λενε το ιδιο,μου μπηκαν ψυλλοι στα αυτια.Ειμαι σε αδιεξοδο ρε παιδια!!!Ενταξει οχι ξενο διαχειριστη....αλλα παλι με αυτους;;;Ειναι δυνατον αυτοι οι ιδιοι που εκαναν το μπαχαλο στο μαγαζι μου,να το φτιαξουν;;
Πεστε μου την γνωμη σας !!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου