Powered By Blogger

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ !!!!

ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ,ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ;;
ΑΝ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ομολογιουχος,κατοχος Eλληνικων ομολογων,και εβλεπα το χθεσινο χαλι στην Βουλη των Ελληνων Κοτσαμπασηδων,και μου ζηταγε ο Τσαρλς Νταλαρα,να δεχθω κουρεμα στα λεφτα μου 60%,για να παρω νεα ομολογα ενος τετοιου κρατους,με τετοιους Βουλευτες,που αυτοαποκαλουνται <<Εθνικοι αντιπροσωποι>> και προσκυνανε τον ΚΑΘΕ Φαρμακοποιο,Φορτηγατζη,η ταξιτζη, θα επαιρνα στο τηλεφωνο τον Τσαρλς και θα του ελεγα:
<<Charls, I do not accept these terms.Lets follow the legal way!>>
O Τσαλς θα μου απαντουσε:
<<Oh no my friend! Trust me.Greece will change sortly.They will establish a new European Greek state immediately,they will built new modern production rules in their state.Believe me that after some years,you will have profit from Greek GOVERNMENT BONDS>>
Kαι τοτε εγω θα του απαντουσα πολυ απλα με μια παλια Ελληνικη Ατακα:
<<ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ>>!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου