Powered By Blogger

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΔΑΝΕΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 130.000 ΕΥΡΩ!!!

Θελω καποιον να μου δανεισει 130.000 ευρω.Θελω επισης να με αφησει μοναχο μου να τα διαχειριστω.Υπ οψη,χρωσταω 360.000 ευρω απο παλια,παρακαλαω να μου χαρισουν τα 100.000 ευρω παλι απο τα παλια.Ζηταω τα νεα 130.000 ευρω,το μαγαζι που ειχα εδω και 40 χρονια ηταν ενα μπαχαλο,ηθελα 4 υπαλληλους και ειχα προσλαβει 24(!!!),οι περισσοτεροι επαιρναν επιδοματα φουσκωμενα,απο τους 24 οι μισοι εφυγαν σε συνταξη στα 48 και τους πληρωνω εγω δια των κρατησεων των αλλων 12.Οι υπαλληλοι μου, οταν εκαναν παραγγελιες αγοραζαν ακριβα τα υλικα,και επαιρναν προμηθειες,αφηστε χαλια το μαγαζι μου!!Τωρα θελω και κουρεμα του χρεους μου και αλλα 130.000 ευρω.Η τραπεζα μου τα δινει με προυποθεσεις.
Εγω βαζω κοκκινες γραμμες.Και κυριως δεν υπογραφω τιποτα.
Μολις χθες πηρα ενα γραμμα απο την τραπεζα.Ελεγε μονο μια φραση:
ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου